Asociación Xaquedrum fomento do xadrez entre a mocidade de Lugo

A Asociación Cultural Xaquedrum de Lugo é unha entidade que puxo en marcha o proxecto Mozos xadrecistas a través do programa Iniciativa Xove da Xunta de Galicia, para fomentar o xadrez entre a mocidade.

Cristina Pichel
Cristina Pichel no tabuleiro de xadrez

A directora xeral de Xuventude, Participación e Voluntariado da Xunta de Galicia, Cristina Pichel, visitou é puxo en valor o traballo de Xaquedrum para dar unha alternativa saudable e educativa para o lecer ás mozas e mozos, á par que impulsan valores de responsabilidades e melloran as súas capacidades e competencias desde unha perspectiva transversal.

O obxectivo que se persegue con este proxecto Mozos xadrecistas é a de fomentar a práctica do xadrez entre a mocidade da cidade e provincia, e contribuír a alcanzar os beneficios que este trae consigo na formación integral dos participantes.

Únase a más de 1100 personas que apoyan nuestro periódico

Podrás comentar, enviar sugerencias y además podrás acceder de forma gratuita a eBooks, póster y contenidos exclusivos de nuestros colaboradores.

Periodista. Licenciado en Ciencias de la Información por la Universidad Autónoma de Barcelona, rama Periodismo con cursos de doctorado, estudios sobre Marruecos contemporáneo y el Sáhara Occidental. Más de 30 años de periodismo, la mayoría en prensa escrita, ha trabajado a ambas orillas del Estrecho de Gibraltar, casi 13 años en el extinto diario El Faro Información, en Algeciras, donde empezó de redactor y del que fue su último director y en Tánger dos años en un diario digital. Además ha participado en la mayoría de los Congresos de Periodistas del Estrecho desde el inicial en 1993 hasta el último en 2019. Gran aficionado al ajedrez y amante de Portugal. Ha publicado un libro, ‘Artículos periodísticos. Apuntes para la historia de la prensa de Algeciras’.

Deja un comentario

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.